Pierde săptămâna grasă.


Pierderea din greutate nu asigura neaparat ca raportul dintre grasime si muschi devine mai bun, din cauza ca o mare parte din kilogramele pierdute pot insemna masa musculara.

pierde săptămâna grasă

Scaderea in greutate se refera la miscarea acului cantarului in favoarea noastra, in pierde săptămâna grasă, fara sa stim, cum se intampla, in cazul in care apelam la analiza corporala prin biomimpedanta, care indica daca ati pierdut apa, ati scazut din masa musculara sau daca ati consumat grasime. De multe ori cand cineva slabeste urmand o dieta hipocalorica, valoarea care apare pe cantar este o valoare inselatoare.

pierde săptămâna grasă

In cazul in care cantarul arata cu 3 kg mai putin decat cu 1 saptamana in urma, e pierde săptămâna grasă probabil sa fi pierdut apa din corp sau, chiar mai rau, masa musculara. Cand urmati metode rapide de slabire si manancati mai putine calorii decat consumati intr-o zi, corpul va avea nevoie sa utilizeze din depozitele de energie pentru a functiona normal — va consuma glicogenul din muschi, in loc de grasime pentru a avea energie, iar masa grasa va fi chiar mai mare sau egala cu grăsimile ard imediat de la care ati plecat.

Si in final, dupa o perioada organismul, in scop de supravietuire, se adapteza la noile conditii de hrana putina, prin urmare isi va incetini metabolismul, care este motorul organismului, pierde săptămâna grasă responsabil de arderile calorice, adaptindu-l la ceea ce ii puneti in farfurie — la acest punct veti constata ca nu mai slabiti.

Metabolismul poate fi accelerat prin miscare sportivii au cele mai mari rate metabolicedar si printr-o dieta bogata in legume fibre, vitamine si mineraleproteine de calitate, dar saraca in grasimi animale si trans, dar asta este o alta poveste, despre care va voi poveste intr-un articol viitor.

pierde săptămâna grasă

Dieta inseamna stil de viata, sa invatam sa avem o alimentatie corecta, echilibrata, iar schimbarea obiceiurilor de zi cu zi si un Nutritionist va va ajuta in lupta cu kilogramele, sa slabiti sanatos, nu doar sa pierdeti cateva kilograme. Este important sa manâncati cele 3 mese principale ale zilei la orele potrivite. Va sfatuiesc sa luati micul dejun pâna in ora

pierde săptămâna grasă