Pierde podcast de grăsime corporală


Rolul dietelor cu conținut scăzut de grăsimi în controlul greutății corporale: o meta-analiză a studiilor de intervenție prin dietă ad libitum Noiembrie Abstract OBIECTIVE: Sunt recomandate diete bogate în carbohidrați cu conținut scăzut de grăsimi pentru a preveni creșterea în greutate la subiecții cu greutate normală și pentru a reduce greutatea corporală la excesul de greutate și la obezitate.

Cu toate acestea, eficacitatea lor este controversată. Am evaluat eficacitatea dietelor cu conținut scăzut de grăsimi ad libitum în reducerea greutății corporale la persoanele nediabetice din rezultatele studiilor de intervenție.

DESIGN: Studiile au fost identificate dintr-o căutare computerizată a bazei de date Medline din ianuarie până în iulie și din alte surse.

scădere în greutate a temperaturii scăzute de oboseală

Criteriile de includere au fost: studii controlate cu o durată mai mare de 2 luni comparând dietele cu conținut scăzut de grăsimi ad libitum ca singura intervenție cu un grup de control care consuma dietă obișnuită sau o dietă cu conținut redus de grăsimi ad libitum. REZULTATE: Două autori au selectat independent studiile care au întrunit criteriile de includere și au extras date din 16 studii durata a luni cu 19 grupuri de intervenție, înscriindu-se persoane.

Paisprezece au fost randomizați. Pierderea în greutate nu a fost obiectivul principal în 11 studii.

arzător de grăsimi super shzen

CONCLUZIE: O reducere a grăsimii dietetice fără restricționarea intenționată a consumului de energie cauzează scăderea în greutate, ceea ce este mult mai important în cazul subiecților mai grei. Cu toate acestea, robustețea datelor care furnizează dovezile științifice privind o legătură cauzală între grăsimea alimentară și obezitate a fost contestată.

Dacă se respectă acest sfat, consumul actual de grăsimi, care depășește deja nivelul recomandat, va fi menținut sau chiar va crește.

Astfel, știind dacă grăsimea alimentară facilitează creșterea în greutate corporală și obezitatea și dacă pierde podcast de grăsime corporală grăsimii dietetice poate ajuta la scăderea în greutate este esențială pentru formularea sfaturilor nutriționale și a politicilor. Dovezile bazate pe studii observaționale care caută asociații între consumul obișnuit de grăsimi alimentare și greutatea corporală pot fi confundate de lipsa controlului pentru factori cum ar fi activitatea fizică, fumatul etc, dar pot avea și alte limitări datorită dependenței de informațiile privind aporturile dietetice oferite de subiecții examinați.

Informațiile exacte privind aportul de grăsimi alimentare sunt dificil de realizat la populațiile care au fost recomandate pentru reducerea aportului de grăsimi, deoarece pot consuma o dietă mai apropiată de recomandările din timpul studiului dietetic sau în mod pierde podcast de grăsime corporală în raport cu cantitatea de grăsime consumată.

Mersul pe jos o oră în fiecare zi ajută la pierderea în greutate?

Un număr mare de studii pe termen scurt privind apetitul și consumul de energie arată că grăsimea este mai puțin satioasă decât carbohidrații și proteinele comparativ cu Joule pentru Joule și că alimentele bogate în grăsimi sunt mai predispuse decât alimentele cu conținut scăzut de grăsimi pentru a induce consumul pasiv și creșterea în greutate. Prin urmare, am considerat oportun să privim mai sistematic la dovezile din studii de intervenție ad libitum pentru a examina efectul reducerii grăsimii dietetice asupra greutății corporale.

Prin urmare, scopul acestei revizuiri a fost de a efectua o meta-analiză a studiilor de intervenție controlată a dietelor cu conținut scăzut de grăsimi ad libitum pentru a evalua efectele asupra greutății corporale și, în plus, pentru a elucida factorii raportate anterior pentru a influența pierderea în greutate, cum ar fi tratamentul prealabil greutatea corporală și gradul de reducere a grăsimii dietetice. În plus față de această căutare, s-au efectuat, de asemenea, căutări extinse privind referințele încrucișate, iar rezumatele publicate au fost, de asemenea, evaluate pentru includere.

Această procedură a fost efectuată de doi anchetatori independenți. Criterii de includere Căutarea inițială a dezvăluit de publicații. Un număr de 16 publicații care raportează 19 grupuri de intervenție îndeplinesc criteriile de includere. Caracteristicile studiului sunt prezentate în Tabelul 1.

Mărimea completă Descrierea studiului Trei studii au fost efectuate la femeile cu risc crescut de cancer mamar sau displazie mamară; 13, 14, 15 opt studii raportate în șapte publicații evaluat diete în prevenirea sau tratamentul bolilor cardiovasculare, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 trei studii au examinat dieta cu pierdere în greutate, 23, 24, 25 și cinci studii raportate în trei publicații au fost examinate efectele dietei atât asupra lipidelor din sânge, cât și asupra greutății corporale.

Grupurile de control au fost sfătuiți fie să își mențină dieta regulată, fie să consume o dietă cu un conținut de grăsime ca și în populația de fond. Datele au fost incluse doar din perioadele de intervenție, mai degrabă decât datele de monitorizare pe pierde podcast de grăsime corporală lung.

Abstractizarea datelor a fost efectuată de doi cercetători independenți, iar rezultatele au fost verificate astfel încât să minimizeze potențialul părtinitor al investigatorului în abstractizarea datelor. Metodele standard de meta-analiză 29 au fost utilizate pierde podcast de grăsime corporală a efectua un test chi-pătrat al omogenității mijloacelor de studiu, o estimare a efectelor fixe, o eroare standard și o testare a diferenței de schimbare a greutății între regimul de intervenție și de control și o estimare a efectelor aleatorii, eroare standard și testarea aceleiași diferențe în schimbarea greutății.

Un efect patrat al duratei a fost considerat ca să permită ca pierderea în greutate să nu fie constantă în timp și indicatorul de gen a fost inclus în evaluarea efectului greutății corporale pre-tratament pentru a se adapta efectului de gen în interpretarea greutății pre-tratament.

Studiul efectuat de Hunninghake 19 a folosit un design crossover, dar a fost tratat în analiză ca și cum ar fi fost un design paralel.

Acest lucru dă o supraestimare a deviației standard, rezultând într-o meta-analiză mai scăzută și o greutate de regresie pentru acest studiu. Deoarece datele au fost raportate separat, studiul realizat de Stefanick et al 22 a fost tratat ca două studii separate, unul pentru bărbați și unul pentru femei.

poti sa slabesti facand rpm

În studiile lui Skov și colab 27 și de către Saris și colab. Aceste studii au fost incluse în două studii separate, deși grupul de control apare de două ori. Analizele au fost repetate, eliminând diverse combinații ale acestor studii și nu s-au observat modificări substanțiale ale rezultatelor. Cu toate acestea, se recomandă efectuarea atât a efectelor fixe cât și a analizelor efectelor aleatorii ca o verificare a sensibilității, iar în acest caz rezultatele sunt destul de similare.

Diferența corespunzătoare în pierderile medii de greutate a fost cuprinsă între -0, 7 și 11, 1 kg. În regresiile univariate ponderate, niciuna dintre variabilele independente nu a fost semnificativ asociată cu pierderea în greutate. Excluzând brațul cu proteină mare din studiul Skov și alții 27 și brațul de zahăr foarte simplu al studiului Saris și alții 28 nu au schimbat în mod esențial rezultatele.

Efectul semnificativ al greutății corporale pre-tratament ajustat pentru sex în regresiile neplatite poate fi cuantificat folosind coeficienții din regresii.

Diferența medie în scăderea în greutate I-C a fost mai mare în studiile cu o greutate corporală medie mai mare decât cea inițială. Pierderea în greutate nu a fost legată de durata intervenției cu conținut scăzut de grăsimi, probabil datorită faptului că pierderea în greutate a scăzut după luni. Din acest motiv, rezultatele nu pot fi comparate cu estimările lui Bray și Popkin, 11 care au inclus, de asemenea, încercări cu durată mai scurtă și fără grupuri de control în revizuirea lor.

O altă meta-analiză a testat efectul dietelor cu un conținut scăzut de grăsimi în Programul național de educație în domeniul colesterolului pentru scăderea factorilor de risc cardiovascular, dar a avut criterii de includere mai liberale decât analiza prezentă și, prin urmare, a fost bazat pe 37 studii de intervenție dietetică.

viața de pierdere în greutate pi

În schimb, meta-analiza noastră nu a reușit să detecteze o asociere între reducerea grăsimii dietei și scăderea în greutate, dar acest lucru se poate datora reducerii puterii deoarece am inclus mai puține studii. O altă constatare importantă a fost că pierderea în greutate a fost dependentă de greutatea corporală înainte de tratament, astfel încât fiecare 10 kg de greutate corporală inițială prealabilă a tratamentului a fost legată de o pierdere de greutate suplimentară de 2,6 kg comparativ cu grupurile martor.

Dieta kulgam

Bray și Popkin în regresia lor ponderată au găsit de asemenea un efect mare al greutății inițiale și un efect suplimentar de a fi bărbat. Raben și colab. Lipsa studiilor la subiecții obezi care îndeplinesc criteriile noastre de includere este oarecum surprinzătoare și nu poate explica originile opiniei generale că dietele pierde podcast de grăsime corporală conținut scăzut de grăsimi nu sunt eficiente în producerea unei scăderi semnificative din punct de vedere clinic în subiecții obezi.

Au descoperit o pierdere în greutate de 6 luni de 4, 6 kg în dieta cu conținut scăzut de grăsimi și de 3, 7 kg în dieta cu consum scăzut de energie și o recuperare similară în ambele grupuri după 12 luni.

Alte studii au sugerat că această susceptibilitate este legată de o capacitate mai scăzută de oxidare a grăsimilor. Rezultatele acestei meta-analize pot avea, de asemenea, relevanță pentru menținerea greutății la subiecții obezi care au pierdut greutatea pe o dietă cu consum redus de energie. Un studiu de intervenție randomizat a demonstrat că, la 2 ani după o scădere semnificativă în greutate, un grup de subiecți obezi care au consumat o alimentație adițională cu conținut scăzut de grăsimi au recăpătat, în medie, cu 5, 9 kg mai puțin decât un grup care reduce în mod egal toate caloriile.

În plus, sa demonstrat că persoanele care au succes în ceea ce privește pierderea în greutate și întreținerea pe termen lung sunt cele care continuă să consume o dietă cu consum redus de energie și cu conținut scăzut de grăsimi.

În primul rând, nu este posibil să se efectueze studii pe termen lung, controlate cu conținut scăzut de grăsimi randomizate, într-un design orbit al participanților. În studiile realizate în scopul pierderii în greutate, designul deschis poate tind să supraestimeze efectul intrinsec al dietei cu conținut scăzut de grăsimi, deoarece subiecții în efortul de a pierde în greutate pot să-și restricționeze în mod voluntar consumul total de energie sau să facă alte eforturi pentru a pierde în greutate.

Cu toate acestea, în 11 din cele 19 studii din această metaanaliză, obiectivul studiului nu a fost legat de scăderea în greutate, iar în unele studii pierderea în greutate a fost considerată chiar un efect nedorit 41 care a fost tolerat numai în primele 11 săptămâni a studiului. În consecință, este puțin probabil ca cum să pierzi ftm grăsime de șold voluntare privind energia să fi confundat grav rezultatul analizei.

În al doilea rând, în pierde podcast de grăsime corporală studii, grupurile de control nu au primit consiliere la intervale similare ca și grupurile de intervenție și este posibil ca acest lucru să fi contribuit la diferența de pierdere în greutate observată.

Cu toate acestea, în studiile efectuate de Weststrate et al și Saris et algrupurile de control al grăsimilor normale au primit un grad similar de consiliere și toate alimentele gratuite, iar rezultatele acestor studii se încadrează în intervalele de încredere ale metaanalizei.

Dar majoritatea dintre noi sunt încă confuzi în legătură cu factorii care duc la creșterea în greutate. Trei factori atribuite în mod obișnuit sunt genele noastre, microbiomele noastre gut buguri și consumul de energie kilojouli. Deci, să examinăm cât de mult este de vină fiecare dintre acestea. Citește mai mult: Când pierdem în greutate, unde merge?

În al treilea rând, ca și în cazul altor modificări ale stilului de viață, aderarea la dietă este esențială pentru a observa un efect. În studiile care au contribuit la această meta-analiză, conformitatea dietetică a fost evaluată prin evidența dietei, ceea ce a permis calcularea consumului de energie și de macronutrienți în timpul studiului.

Cu toate acestea, trebuie să rețineți că informațiile despre consumul de dietă sunt raportate de către participanți, iar valabilitatea este așadar discutabilă și informațiile pot fi idealizate.

Dacă aportul de grăsimi alimentari este subevaluat, impactul dietelor cu conținut scăzut de grăsimi asupra pierderii în greutate este subestimat și pentru o anumită reducere a grăsimii dietetice pierderea în greutate ar fi mai mare decât cea estimată din analiza prezentă. Dieta cu conținut scăzut de grăsimi nu trebuie să fie acuzată de lipsa eficacității dacă motivul real al lipsei efectului observat este reluarea subiecților din vechile obiceiuri alimentare cu conținut ridicat de grăsimi.