Motive pentru care nu poți slăbi


De unde această discrepanţă? Află în continuare care pot fi obstacolele ce stau în calea siletei mult visate!

17 motive (ridicole) pentru care nu poti slabi

Nu mănânci suficient Da, ai citit bine. E posibil ca rezultatele să nu apară din cauză că mănânci prea puţin, iar corpul tău nu are parte de toate substanţele nutritive de care are nevoie pentru a da randament maxim la antrenamente. Restul i se atribuie sportului, care trebuie făcut conştiincios şi corect.

O dietă bogată în proteine de calitatecare să includă legume, fructe şi grăsimi sănătoase, este cheia spre corpul la care visezi.

18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic

Înlocuieşte pastele cu quinoaronţăie câteva beţişoare de legume ţelinămorcovi, castraveţi în loc de covrigei, alune sau chipsuri şi schimbă carnea roşie cu somonul. Aceste schimbări se vor vedea rapid şi în energia de care dai dovadă la sala de sport.

🍀 Dieta ca cu apa: Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

O altă greşeală în privinţa alimentaţiei este aceea că trebuie motive pentru care nu poți slăbi mănânci de 3 ori pe zi — mese copioase, care să ţină de motive pentru care nu poți slăbi. Nimic mai greşit!

De ce nu slăbești: 10 motive pentru care nu scapi de kilogramele în plus

De fapt, ar trebui să îţi stabileşti un orar fix pentru mese, care să conţină porţii mai mici de mâncare. De exemplu, poţi lua micul dejun la ora 7, o gustare la ora 10, prânzul la ora 1, o altă gustare la ora 4 şi cina la ora 7 seara. Vezi aici câteva exemple de gustări sănătoase, cu puţine calorii!

Nu alternezi exerciţiile Nu e suficient să alergi 10 ture de sală sau să faci de flotări, 3 luni la rând, pentru a observa rezultate. Încetează să tragi cu ochiul la colegul de suferinţă de pe banda de alergare şi încearcă să nu îi imiţi programul sportiv. Corpul are nevoie tot timpul de varietate. Aşa cum nu poţi mânca zi de zi acelaşi fel de mâncare, la fel nici corpul nu va reacţiona dacă îl supui aceloraşi exerciţii.

7 motive reale pentru care nu slăbești

Aşa că schimbă-ţi rutina de mişcare la fiecare săptămâni. În acest fel, corpul tău nu va avea cum să intre în acea rutină, iar tu vei vedea rezultatele: muşchi mai tonifiaţi, mai puternici, mai sculptaţi. Nu te antrenezi la intensitate maximă Nivelul scăzut de efort pe care îl depui la sală poate fi vinovatul pentru care kilogramele se încăpăţânează să rămână pe şoldurile tale.

motive pentru care nu poți slăbi slăbește 4 moduri

Cum îţi dai seama că nu dai maximumul? Mai întâi, acordă atenţie transpiraţiei. Dacă nu transpiri, e clar că nu prea te omori cu efortul. Transpiraţia este o reacţie firească a supraîncălzirii corpului, atunci când acesta este pus în mişcare. Apoi, fii atentă la modul în care respiri.

motive pentru care nu poți slăbi simptome de vărsături și pierderi în greutate

Respiraţia adâncă şi, poate, un pic îngreunată e un semn că organismul tău lucrează intens. Dacă doar ţopăi prin sala de sport şi te fofilezi pe lângă aparatură, nici nu e de mirare că nu se văd mari schimbări. Lucrează mai intens, respiră adânc, obţine rezultate!

Ritmul cardiac accelerat înseamnă mai multe calorii arse!

Cu aceasta meteahnă se confruntă multe persoane care, deşi spun că fac mişcare, nu reuşesc să slăbească aşa cum îşi doresc. Foarte mulţi se concentrează pe o singură grupă musculară şi o ţin aşa zile, săptămâni sau luni în şir, fără să acorde atenţie tuturor muşchilor din corp.

Renunţă la a mai lucra doar o parte a corpului şi încearcă să integrezi în programul de exerciţii mişcări care să pună la treabă toată musculatura.

  1. Pierderea in greutate rwjuh
  2. 7 motive reale pentru care nu slăbești
  3. Mananci la televizor Privitul la TV in timp ce mananci e daunator siluetei.
  4. Meth pierde in greutate
  5. Ori mai rău, ai lucrat din greu să slăbești iar acum kilogramele îşi fac de cap şi revin?
  6. Cea mai bună metodă de a arde săriturile de grăsime

Sau încearcă să îţi planifici programul de mişcare astfel încât să lucrezi fie partea superioară a corpului, fie cea inferioară. Te antrenezi prea mult La fel de importante precum efortul sunt odihna şi recuperarea. Dacă nu îi acorzi corpului tău ocazia să se refacă după o şedinţă intensă de sport, acesta nu va mai avea puterea să îşi exercite puterile magice asupra musculaturii. Fenomenul acesta are şi o denumire: epuizarea depozitelor de glicogen din muşchi.

Nu vrei să se întâmple asta! Multe persoane se antrenează până la epuizare şi suferă chiar accidentări din această cauză. Cum îţi dai seama că te-ai antrenat excesiv?

5 motive pentru care nu slăbeşti, deşi faci sport şi mănânci (relativ) sănătos

Acordă atenţie următoarelor simptome: lipsa de motivaţie, oboseala cronică, indispoziţia, febra musculară prelungită. Cum eviţi supraantrenarea?

motive pentru care nu poți slăbi pierdere în greutate spirulina pacifica

Dormi cel puţin 8 ore pe noapte, mănâncă bine şi sănătoshidratează-te, antrenează-te 5 zile pe săptămână, iar weekendul dedică-l odihnei. Ţine cont că antrenamentul nu înseamnă doar exerciţii. Trebuie să fii în formă şi din punct de vedere psihic.

motive pentru care nu poți slăbi cum să arzi grăsimea la umăr acasă

Dacă nu îi acorzi corpului tău o pauză binemeritată, productivitatea va avea de suferit, iar rezultatele vor întârzia să apară. Cu siguranţă!