Cum să faci agitare pentru a slăbi. Dieta minune cu care actrița Anca Bejan a slăbit 60 de kilograme. Ce trebuie să faci - VoxBiz


pierdere în greutate derivată tga scădere în greutate de gloanțe ninja

Google Plus Deşi e greu de crezut, se pare că acum chiar poţi slăbi fără să faci mare lucru: nu trebuie decât să dormi bine şi să ţii o dietă pe bază de proteine, fructe şi legume. Medicul Caroline Apovian, specialist în obezitate în cadrul Boston University School of Medicine, a descoperit că o dietă bogată în proteine are rolul de a accelera metabolismul peste noapte.

de ce pierd in greutate pe perioada slăbește în sfaturi de 2 săptămâni

Specialista susţine că poţi slăbi chiar din prima noapte aproape de grame, iar în următoarele 6 zile poţi da jos până la 4 kilograme. Oamenii de ştiinţă au descoperit că rolul somnului în curele de slăbire este foarte important.

Astfel, în 8 ore de somn, organismul secretă mai multă leptină, ceea ce îţi va ţine în frâu pofta de mâncare.

porumb slăbire Am supraponderal nevoie de pierdere in greutate

Dacă dormi puţin şi ai un somn agitat, corpul tău va secreta mai multă grelină, hormon care îţi va stimula apetitul. Cum se ţine dieta În prima zi, trebuie să consumi doar apă, sucuri de fructe şi legume, shakeuri cu proteine, care vor accelera metabolismul peste noapte.

taraji henson pierdere in greutate pierde acum grăsimea

Pentru un shake proteic ai nevoie de 3 ouă, o banană, fibre solubile fulgi de orz sau de ovăz şi ml lapte. În următoarele 6 zile nu trebuie decât să adopţi o dietă bogată în proteine, pentru a menţine arderea grăsimilor într-un mod constant.

Pierdere în greutate feminin de 17 ani arderea de grăsime toate naturale

Medicul susţine că în aceste şase zile nu este interzis nici un aliment având, totuşi, grijă la porţiiiar legumele şi fructele sunt permise în cantităţi nelimitate în cazul în care apare senzaţia de foame. În cele 6 zile ai voie să mănânci carne slabă de vită, somon, ton, creveţi, piept de pui şi curcan, iaurt grecesc, fructe de pădure, ananas, salată verde, ulei de măsline, măsline, avocado, lapte de vacă, lapte de soia.

De asemenea, din meniul tău zilnic nu trebuie să lipsească: 2 porţii de cereale integrale, 2 porţii de produse lactate, o porţie de legume bogate în amidon, 4 porţii de grăsimi sănătoase acizi graşi esenţialei Omega3 şi Omega6.