Cât timp să pierzi grăsime pe trt. Citirea semnelor de adaptare la grăsimi


cât timp să pierzi grăsime pe trt 8 kg pierdere în greutate în 3 luni

Accesați acest calculator keto pentru a vă ajuta să aflați nevoile dvs. Luați în considerare adăugarea de uleiuri sau pulberi MCT la dieta dvs. Uleiul MCT este triglicerid cu lanț mediu, ceea ce înseamnă, în esență, că este un fel de grăsime saturată care se folosește drept combustibil.

Modificarea dietei

Suplimentele MCT vă pot ajuta să vă creșteți nivelul cetonelor, să vă reduce pofta de mâncare și să vă alimenteze antrenamentele. Îl puteți cumpăra online sau la magazinul local de vitamine.

Alimentați-vă înainte cu o mâncare mică, ca un pahar de lapte de migdale și o mână de nuci. Bea apă pe tot parcursul antrenamentului, astfel încât să nu te deshidratezi. Un plus de până la de calorii ar trebui să vă ajute la antrenamentul eficient. Acest lucru vă poate ajuta într-adevăr să vă reglați nivelul glicemiei și să vă ajute corpul să se adapteze noului mod de a mânca.

Încercați postul intermitent pentru a restricționa cât de des mâncați. De exemplu, mulți oameni vor alege să postească de la la în ziua următoare, lăsând doar 8 ore în timpul zilei când vor mânca de fapt. Ai putea fi și mai restrictiv și mai rapid de la la prânz a doua zi, lăsând 5 ore pe zi să mănânci.

Acest tip de post vă poate ajuta să încetați supraalimentarea și, de asemenea, pot jogați corpul dvs. Consultați mai întâi cu medicul dumneavoastră. Citirea semnelor de adaptare la grăsimi Ați făcut lucrările de sânge pentru a vă verifica nivelul de cetonă. În timp ce există o mulțime de modalități prin care poți încerca să-ți citești corpul pentru a-ți spune dacă ești în ketoză și, astfel, să te adaptezi la grăsimi, cel mai precis mod este să faci un test de sânge.

Programează-ți o vizită cu medicul sau nutriționistul timp de 30 de zile de la începerea noii diete.

Cum afli dacă ai sau nu Coronavirus?

Pur și simplu spuneți-le că doriți să vă verificați cât timp să pierzi grăsime pe trt de cetonă, iar acestea vor efectua testele potrivite pentru dvs. Există, de asemenea, mașini care pot citi sânge dintr-o înțepătură de deget, astfel încât să vă puteți testa nivelul de cetonă acasă. După primele săptămâni de la consumul unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut ridicat de grăsimi, ar trebui să observați că aveți mult mai multă energie.

Va fi mai ușor să vă treziți dimineața, nu ar trebui să experimentați această cădere la jumătatea după-amiezii și creierul dvs.

cât timp să pierzi grăsime pe trt sheboygan cade pierderea în greutate

Este nevoie de puțin timp pentru ca corpul să se adapteze. În primele câteva săptămâni, puteți experimenta unele pofte de retragere, mai ales dacă dieta dvs. Urmăriți antrenamentele pentru a vedea dacă rezistența dvs.

Un alt semn al adaptării grăsimilor este că timpul petrecut pentru antrenament ar trebui să se simtă puțin mai ușor.

cât timp să pierzi grăsime pe trt Invenție pentru pierderea în greutate

Poate că puteți face efort mai mult timp sau puteți crește cantitatea de greutate pe care o ridicați. Apelează la această schimbare și crește frecvența și nivelul antrenamentelor tale, astfel încât să poți continua să te conteste.

De exemplu, urcarea unui zbor de scări ar trebui să te simți puțin mai ușor și să te lase mai puțin înfășurat decât a făcut până acum.

Cum să devii adaptat la grăsime

Îmbrățișați o pierdere de pofte de carbohidrat. Aceste prime zile și săptămâni de la tăierea carbohidraților s-ar putea simți cu adevărat greu, dar după primele 30 de zile, veți observa că corpul dvs.

Înseamnă că corpul tău învață că combustibilul său provine din grăsimi în loc de zahăr. Dacă faceți o greșeală și aveți o masă bogată în carbohidrați, este total în regulă.

Account Options

Pur și simplu alegeți-vă la cât timp să pierzi grăsime pe trt masă și reveniți pe drum. Urmăriți cât de des simțiți nevoia să gustați o gustare. Pe lângă faptul că nu poftiți carbohidrați, este posibil să fiți capabili să mergeți mai mult între mese și gustări.

Poate că nici nu observați că a trecut câteva ore de când ați mâncat ultima dată! Pentru a urmări acest lucru, țineți un registru al perioadelor în care vă mâncați toate mesele și gustările timp de 30 de zile. Ar trebui să vedeți o tendință pozitivă la sfârșitul acelei perioade. Corpul tău nu va lucra la fel de greu pentru a digera o mulțime de carbohidrați și zahăr.

18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic

Verificați tensiunea arterială pentru a vedea dacă aceasta este în scădere. Dacă tensiunea arterială a fost deja într-un interval normal, s-ar putea să nu fie la fel de vizibil. Dar dacă te-ai luptat cu tensiunea arterială mai mare, vei observa că aceasta scade din ce în ce mai mult cu cât petreci mai mult timp într-o stare adaptată la grăsime.

Există o mulțime de informații despre cetoză și adaptarea grăsimilor.

11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă

Consultați câteva cărți și site-uri pentru a afla mai multe informații pentru obiectivele dvs. Încercați să vă angajați până la 6 luni de la urmarea unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut ridicat de grăsimi. Acest lucru ar trebui să vă ofere suficient timp pentru a vă obișnui cu schimbările și pentru a observa beneficiile din viața de urmăriți foaia de calcul pentru pierderea în greutate cu zi.

Persoanele cu diabet ar trebui să se adreseze medicului înainte de a se adapta la grăsime. Vezi si.