Cafeaua decafă arde grăsime, Compoziția cafelei


Referințe Puține lucruri din viață sunt la fel de glorioase ca acea primă înghițitură de cafea proaspătă într-o dimineață înfricoșătoare. În același timp, puține băuturi generează astfel de sfaturi contradictorii atunci când vine vorba de sănătate și fitness. Un minut vei citi că cafeaua protejează împotriva sindromului metabolic, crește performanța în sporturile de anduranță, promovează pierderea de grăsime și combate demența, pentru a-ți da drumul!

Dar când ați luat următoarea înghițitură, ați citit că consumul de cafea este, de asemenea, legat de riscuri crescute de boli de pierde femeia grasă la șold, probleme gastro-intestinale și cancer. În plus, cum ar fi nicotina și zahărul, cofeina este dependentă fizic, așa cum știe oricine suferă de dureri de cap de retragere a cafelei.

Asta înseamnă că se deschide probleme, nu? Doar țineți o secundă aici. Ce ar trebui să crezi? În mod clar, există motive de dezbatere aici: Este otravă de cafea sau un tonic pentru sănătate? Să examinăm unele dintre revendicările majore și să stabilim dacă acestea sunt fapt sau ficțiune. Revendicarea cafeaua decafă arde grăsime Nu există nicio cercetare definitivă dacă este cafeaua sănătos sau nesănătos Stare: Fapt Când privim întregul studiu de cercetare a cafelei, acest prim punct este poate cel mai important de condus acasă, mai ales când citiți restul acestui articol.

Uită-te îndeaproape și vei vedea literatură observațională despre beneficiile cafelei care o asociază cu greutatea corporală mai mică și cu o incidență mai mică a bolilor hepatice grase nealcoolice De asemenea, oferă protecție împotriva diabetului de tip 2 și a bolilor neurodegenerative, cum ar fi Parkinson. Mai multe studii evidențiază legătura cafelei cu un risc crescut de boli de inimă și funk gastrointestinal.

Care-i treaba? Concluziile nebuloase cu privire la siguranța cafelei sunt astfel pentru câteva motive principale: Preponderența studiilor de cafea este de fapt studii de cafeină, nu studii despre cafea în sine. Cafeaua conține acizi, uleiuri și diferite niveluri de compuși antioxidanți care interacționează între ei și corpul tău în moduri care nu pot fi controlate cu exactitate și nici nu pot fi comparate direct cu aportul de cafeină în cafeaua decafă arde grăsime mai pură formă.

Capacitatea ta de a metaboliza cafeaua cafeaua decafă arde grăsime depinde în parte de factori genetici, în special de o genă numită CYP1A2, care guvernează cât de bine sau rapid poate corpul tău să elimine cafeaua și cofeina. Dacă sunteți cineva care experimentează un impuls optim în energie, este posibil să beneficiați cel mai mult de cafea și cofeină.

Cercetătorii găsesc protecție împotriva bolilor de inimă, de asemenea, în acești băutori de cafea. Acestea, desigur, depind de cantitatea de cafea și cofeina consumată, de ceea ce se mănâncă cu cafeaua și de corpul persoanei.

Conținutul de cofeină variază în funcție de locul în care îl obțineți McDonalds versus Starbucksce fasole folosiți arabica versus robustatemperatura de prăjire și modul în care sunt făcute fasolea. Toate aceste cafeaua decafă arde grăsime pot influența rezultatele în funcție de privirile cercetătorilor.

În prezent, este un ordin înalt de a efectua studii de cafea cu loturi standardizate ai căror compuși chimici sunt exact aceiași, datorită variațiilor climatului, ciclurilor de recoltare, procesării, prăjirii și berii. În sfârșit, nu pare să existe un standard în ceea ce privește consumul de cafea scăzut, moderat sau ridicat.

Advertorial P Arde grasimile cu cafea verde Kudika 12 Martie Exista atatea profiluri ale oamenilor care vor sa slabeasca. Sunt persoane care isi tot propun sa inceapa diete de luni sau de saptamana viitoare si nu fac decat sa amane startul de la o luna la alta. Sunt persoane care isi propun sa slabeasca prin exercitiu fizic si timp de cateva luni incearca tot ce este posibil de la spinning pana la kangoo jumps, dar renunta pe parcurs din lipsa de timp, rabdare sau motivatie.

Cele patru căni zilnice care ar trimite pâlcuri printr-o singură persoană ar putea fi doar o încălzire pentru altcineva. După cum vedeți, nu există nicio modalitate de a declara în mod obiectiv dincolo de umbra îndoielii că cafeaua este un drog miracol trimis din ceruri pentru toată lumea.

Cercetările susțin că cafeaua are încă un profil antioxidant bogat chiar mai mult decât ciocolata neagră și alți compuși bioactivi, cel puțin pentru persoanele care metabolizează bine cafeaua și cofeina.

Practic, dacă beți deja cafea și nu vă simțiți amarnic după aceea, completați și bucurați-vă cupa sau mai multe de Joe! Dacă nu, doar formează-l înapoi, dar totuși bucură-te de ceașca ocazională.

Revendicarea 2 Cafeaua ajută la pierderea de grăsime Stare: Fapt Iubitorii de cafea care caută să se mărunțească, bucurați-vă! Luați-vă cu fasolea! Când cafeaua intră în organism, înseamnă o veste proastă pentru excesul de grăsime corporală. Îndepărtați-vă, este pe cale să obțineți un pic de tocilar: cofeina din cafea induce un efect de eliberare a grăsimilor numit lipoliză, în care moleculele de grăsime din depozitele de grăsimi sunt scindate în acizi grași liberi și glicerol.

scădere în greutate polidipsia poluria

În consecință, aveți o grămadă de acizi grași liberi care se trag în fluxul sanguin, injectându-vă această senzație de a putea străpunge pereții de cărămidă. Ei bine, acum ai toți acești acizi grași liberi pe care corpul tău îi poate folosi - în loc de carbohidrați sau mușchi slabi - pentru a-ți alimenta antrenamentul sau orice sarcină este la îndemână.

Combinația dintre un antrenament greu și numărul umflat de acizi grași liberi determină o creștere a oxidării acizilor grași. Deci, cofeina favorizează arderea grăsimilor da! OK, atunci de ce nu este deja căptușelul tău de cafea obișnuit și pe coperta revistelor de fitness? O posibilitate este că aceștia acceptă de asemenea multă cofeină, care poate promova niveluri cronice crescute de cortizol hormonul de pierdere a grăsimii, pe scurt și poate întuneca din ce în ce mai mult efectele cofeinei.

Un motiv mai probabil este că mulți băutori de cafea aruncă lapte și fiecare varietate de zahăr dublu cip de ciocolată cu prăjitură de aluat caramel cu alune de căldură încântă Frappuccino, cineva?

moduri sănătoase de a pierde în greutate pentru luptători

În băutura lor. Deși gustoase, aceste bombe calorice nu fac decât să contură pierderea de grăsime și să anuleze beneficiile cafelei în mod ascendent. O altă posibilitate este ca oamenii să nu folosească pur și simplu acizii grași plutitori liberi, care sunt reciclați în depozitele de grăsimi, dacă sunt lăsați neutilizați, după ceva timp.

Acum este posibil să subliniați că cofeina ar trebui să obțină creditul pentru cafeaua decafă arde grăsime în greutate, nu cafeaua, așa cum spune afirmația inițială. Dar, de fapt, cafeaua decofeinizată a fost asociată și cu pierderea în greutate.

Suplimentare cu vitamine

Mai mult, un studiu pe șoareci a analizat dacă consumul regulat de cafea este corelat cu riscul redus de a dezvolta diabet de tip 2. Pe baza acestui fapt, merită menționat faptul că consumul de întreaga cafea spre deosebire de extracte izolate exercită alte beneficii suplimentare pentru sănătate asupra întregului organism.

bastoane de slabire

Ce poți scoate din asta? A lua deplin avantajul efectelor de ardere a grăsimilor din cafea, ar trebui să evitați să vă pompați cafeaua plină cu smântână și zahăr și să vă deplasați ridicați-vă și plimbându-vă în jos în timp ce o beți. Sunt sigur că poți merge și bea cafea în același timp. Rețineți că aceste niveluri diferă de secreția de insulină de pancreas, de care nici cofeina, nici cafeaua nu au efect.

În afara contextului, acest lucru sună tot felul de înfricoșător pentru persoanele care mănâncă cantități mari de carbohidrați și grăsimi cu alte cuvinte, o dietă pro-diabeticădar de fapt are mult sens. Acest hormon multifuncțional ajută la lipoliza kickstart, care, așa cum am menționat anterior, este eliberarea de acizi grași liberi din grăsimea corpului. Cu toți acizii grași liberi în circulație, corpul tău scade sensibilitatea la insulină pentru a-i arde. Întregul lanț de evenimente este doar temporar și s-a demonstrat că slurpingul de cafea reală reduce acest efect de scurtă durată.

Cum să slăbești cu vitamine

Destul de sigur, cafeaua decafă arde grăsime studiu a dat consumatorilor de cafea supraponderali încă cinci căni de cafea pe zi și a măsurat factorii de risc biologic pentru diabetul de tip 2. Sensibilitatea lor la insulină a rămas aceeași, iar markerii biologici îmbunătățiți au indicat un risc redus de diabet de tip 2.

În mod clar, beneficiile pe termen lung depășesc orice creștere pe termen scurt a glicemiei în condiții de repaus aici. Junkie java care operează în lumea reală ar putea totuși să-și modereze aportul de carbohidrați atunci când bei cafea. Asta nu înseamnă că nu ar trebui să mănânci orice carbohidrați; pur și simplu înseamnă că probabil nu ar trebui să vă plasați mai multe crocante și croissante în gârlă cu cafea.

Revendicarea 4 Cafeaua te deshidratează în timpul exercițiului Stare: ficțiune Nu este cafeaua decafă arde grăsime secret faptul că consumul de cafea are ca rezultat frecvente excursii în baie. Dacă pierdeți apa prin urinare crescută și Pierderea de transpirație provocată de exerciții fizice, combinația ar trebui să transforme pasionatul de exerciții de cafea într-o prună de dimensiuni mari.

În teorie, acest lucru pare oarecum sensibil, însă cafeaua este băutura la alegere pentru majoritatea sportivilor chiar înainte de exercițiu sau competiție. Ceea ce ridică o întrebare: de ce nu se risipește cu toții de la deshidratare și supraîncălzire? În realitate, numeroase studii stabilesc fără echivoc această noțiune de cafea - și exercițiu - indusă deshidratare la repaus. Un studiu de cercetare realizat de Colegiul American de Medicină Sportivă a descoperit că cofeina nu reduce hidratarea și nici nu provoacă dezechilibre electrolitice.

Un studiu recent care a comparat efectele cronice ale consumului de cafea cu apa a ajuns chiar la concluzia că cafeaua - atunci când este consumată cu moderație aproximativ patru căni pe zi, în acest caz de către consumatorii obișnuiți de cafea - are aceleași efecte hidratante ca și apa.

Această apă doar se întâmplă să fie brună și delicioasă. Revendicarea 5 Cafeaua vă poate îmbunătăți performanța atletică Stare: Fapt Acea persoană care-și sorbe de la Starbucks în sală poate ști un secret pe care nu îl ai: cafeaua duce adesea la o rezistență crescută.

Acest lucru se datorează faptului că efectele fiziologice cauzate de cofeină au un impact pozitiv asupra formelor intense de efort fizic. Cofeina cafeaua decafă arde grăsime adrenalina, dar mai important, stimulează sistemul nervos central și crește astfel pragul de durere, permițându-vă să împingeți și mai tare și să întârziați timpul până la pierdere în greutate tzuyu. Ceva care altfel ar fi fost de 95 la sută efort cafeaua decafă arde grăsime putea simți ca 85 la sută.

Pur și simplu, cofeina face exercitarea mai tolerabilă, îți scade nivelul de efort perceput și stochează expresia boldenona arderea grasimilor, chiar și la sportivi instruiți și băutori obișnuiți de cafea. Majoritatea băuturilor de cafea vor simți efectele cu aproximativ două căni Starbucks de dimensiuni mari.

Pentru alții care nu beau în mod normal cafea, uneori o cană este suficientă pentru a stinge cafeaua decafă arde grăsime fiziologice imediate.

9 luni pierd in greutate

Aceste beneficii se aplică mai ales sporturilor de anduranță. Dar lucrările anaerobe, cum ar fi ridicarea greutății și sprintul?

🍀 10 alimente sățioase cu care poți slăbi rapid - Eu stiu TV

O recenzie a spus că cofeina ar putea îmbunătăți rezistența musculară în corpul inferior, dar, în general, a avut o reportare limitată în activitatea anaerobă.

Alții par să sugereze beneficii pozitive legate de exerciții anaerobe. Juriul rămâne afară. În aproape fiecare studiu care a examinat efectele cofeinei asupra performanței, subiecții au lucrat până la epuizare.

Cu alte cuvinte, dacă ești un sprinter de elită care dorește să se radă de câteva secunde, cofeina ar putea da iu slabire mână.

Pe flipside, fratele tău mediu de gimnastică probabil nu va rupe banda de rulare la viteze supersonice. Cu toate acestea, pentru a lua aici, este faptul că, dacă bei deja cafea înainte de un antrenament - și simți că ajută - continuă să o bei. Revendicarea 6 Cafeaua are o mulțime de mucegai și toxine Stare: Fapt Este adevărat, consumul de cafea te expune la unele toxine.

Eu copil. Culpabilul dornic este orchratoxina A, o micotoxină cancerigenă născută din mucegaiul găsită pe boabele de cafea păstrate.

pierderea în greutate a tarotului

Micotoxina poate rezista la temperaturi extreme la ambele capete ale spectrului. Prelucrarea, prăjirea și măcinarea se presupune că nu o mai adăugați în cupa finalizată ex.! S-ar putea să fiți înclinat să vă faceți jos toată cafeaua și să vă abțineți de la cafea acum, dar încetiniți acolo, Skippy. Cantitatea de micotoxine din ceașca medie de cafea prăjită este probabil prea scăzută pentru a vă face griji, chiar dacă veți retrage mai multe căni în fiecare zi. În plus, substanțele de protecție din cafea -cafestol și kahweol- acționează ca poliție anti-micotoxină împotriva efectelor pro-cancerigene ale micotoxinelor.

În plus, pot fi găsite într-o varietate de alimente comune, inclusiv lapte, cereale, vin și alune. Cafeaua nu este chiar cel mai grav infractor de micotoxine din lume.

pierdere în greutate ukwn- x3

O serie de surse fac recomandări extrem de idealiste pentru a reduce la minimum nivelul de micotoxine, cum ar fi cumpărarea de fasole prelucrate umede unice, care sunt cultivate la altitudini mai mari. Cu toate că puteți lua cu siguranță măsuri suplimentare, rețineți că multe dintre studiile științifice care arată o corelație pozitivă între cafea și sănătate s-au bazat pe oamenii care beau cafea obișnuită.

S-ar putea să fi existat mai mulți indicatori de îmbunătățire a sănătății dacă subiecții au băut boabe de cea mai înaltă calitate, procesate umed, alese de maimuțe arabe instruite, care s-au găsit cumva la altitudinea perfectă din America Centrală?

Recupereaza parola

Poate, dar este practic imposibil să mențineți fiecare lot de cafea la un nivel de calitate standardizat. Dacă vă preocupați mai ales, faceți greșeală din prudență și cumpărați fasole ecologice din comerț echitabil din surse de renume.

Revendicarea 7 Cafeaua Decaf nu vă oferă aceleași avantaje pentru sănătate ca și cafeaua cofeinizată Stare: ficțiune O veste bună pentru persoanele care se cafeaua decafă arde grăsime de gustul cafelei, dar nu se ocupă de cofeină. Puterea de foc nutritivă a cafelei decafinate nu este slăbită prin absența cofeinei.

Acest lucru se datorează faptului că avantajele consumului de cafea pot fi atribuite în cea mai mare parte antioxidanților, sub formă de polifenoli, nu cafeinei în sine. Mai mult, un studiu publicat în Nutritional Neuroscience susține că cafeaua decafeinizată poate ajuta la îmbunătățirea metabolismului creierului la șoarecii cu diabet zaharat de tip 2. Cercetatorii au descoperit ca soarecii suplimentati cu cafea decaf au fost mai capabili sa metabolizeze glucoza pentru energia celulara din creier.

În ciuda avantajelor sale, moștenirea decaf nu a fost întotdeauna primă. Procesele tradiționale de decafinare folosesc, în general, fasole de calitate inferioară și implică solvenți chimici, inclusiv acetat de etil și clorură de metilen. Acetatul de etil se găsește în produse obișnuite precum îndepărtarea lacurilor de unghii, țigările și lipiciul - nu tocmai cele mai apetisante. Dacă doriți să evitați acești solvenți nocivi, puteți analiza fasolea decafă care a fost spălată cu apă elvețiană.

Revendicarea 8 Cafeaua instant este la fel de bună ca să bea orice cafea Stare: ficțiune Cafeaua instantanee care include anumite mărci de la cele mai renumite mașini Keurig este un motiv minunat pentru a obține snobby despre cafeaua de top din magazinele de specialitate. Dacă ar fi să-l arunci pe Joe proaspăt împotriva lui Joe instant, proaspătul Joe ar scoate lumina din zi în pantă instantaneu în aproape toate aspectele.